مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-25ورزشي

فارس من|ساخت بوستان شهری در منطقه«بی سیم»زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سوژ ه ای با عنوان نبود پارک و فضای بازی برای کودکان در بی سیم زنجان در فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسید، سوژه ای که از سوی خبرگزاری پیگیری  شد.

در این سوژه آمده است: با وجود فضای کافی و بزرگ در جاهای مختلف منطقه بی سیم مثل پشت مصلی نماز جمعه، روبروی بیمارستان ولیعصر(عج)، جنب باشگاه زیتون و جنب حسینیه ثارالله و هزاران مورد دیگر، اما کودکان و ساکنانش از نعمت فضای سبز محروم هستند این در حالی است که شهرداری بارها قول ایجاد پارک را داده اما دریغ از کاشت یک درخت.

محمد فیلو، سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با سوژه فارس من در زمینه نبود فضای سبز در منطقه بی سیم گفت: با توجه به رویکرد سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری در استفاده بهینه و اصولی از منابع انسانی، به استحضار می رساند سازمان سیما و منظر با ابلاغ برنامه زمانی مناسب به مناطق چهارگانه در پایان ماه های گرم سال جاری، نسبت به احداث قطعات فضای سبز جدید با توجه به ظرفیت های موجود محله های مختلف شهری مطابق طرح تفصیلی و بودجه سال 1401 اقدام خواهد کرد.

سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه این فضاهای سبز در محلاتی مثل نجف آباد ایجاد خواهد شد، افزود: البته با عنایت به شروع همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|ساخت بوستان شهری در منطقه«بی سیم»زنجان

فارس من|ساخت بوستان شهری در منطقه«بی سیم»زنجان